Teksty bez polotu, z kiepską polszczyzną, okraszone zdjęciami autorskimi.

Zapraszam na nowy

Zapraszam na nowy adres bloga: sojka.ptica.rs

Преведи Przetłumacz

czwartek, 10 maja 2012

Wyniki konkursu!

Gdzie: Serbia
Już są, już są! Wyniki konkursu! 
Udział w konkursie wzięło pięć osób, które wszystkie odpowiedziały prawidłowo na pytania i spełniły warunki bla bla bla :)  
Do rzeczy, sierotką wyciągającą losy z dżezwy był A.

Wszystkim gratuluję, wylosowanych poproszę o adresy do wysyłki nagród na maila. 



Z odpowiedzi na trzecie pytanie wynika, iż interesują was kulinaria, tajniki kuchni bałkano-serbskiej, desery, porady dla laików, porady o tym jaką trasę po Serbii obrać gdy się planuje wypad tu, mnie na zdjęciach...
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)

A Konkurs wyglądał tak (wklejam dla pamięci bo stronę z konkursem zdejmę):

Podpatrzyłam, że w blogowym świecie robi się konkursy. Spodobało mi się. 
Póki co zbieram pomysły na drobne nagrody. 
Drobne gdyż serbska poczta lubi robić problemy. 

Konkurs otwieram Już-Teraz! A co! Bo tak sobie pomyślałam, że po co czekać! 

Mam już kilka nagród a obiecuję, że będzie ich jeszcze kilka i sukcesywnie będę dodawała:

I nagroda: kolczyki z tygielkami sponsoruje Мала Слава polecam zajrzeć na stronę i na fb to świetni graficy!
+mały ratluk

II nagroda: komplet trzech przypinek z motywem tygielka, filiżanki i łyżeczki by Pinjunky 
+ mały ratluk

III nagroda: już niebawem
+ mały ratluk 
 
 Warunki konkursu:

1.Musisz lubić tego bloga, bo jeśli nie lubisz i uważasz, że nie jest fajny to nagrody nie dostaniesz!


2. Musisz gdzieś podzielić się informacją o tym konkursie. (uwierzę na słowo)


3. Musisz mieć
zasubskrybowanego tego bloga (czytnik google, rss atom, bloglovin czy co tam lubisz)

4. Polubić (fb) lub zaplusować (g+) lub
tweetnąć jeden z postów

5.Odpowiedzieć na pytanie:

a)Kiedy w Serbii obchodzi się Slawę Ђурђевдан?
b)W jakiej miejscowości realizowałam projekt w ramach praktyki studenckiej?
c)O czym byś chciał/ła przeczytać na blogu w przyszłości

Odpowiedzi na pytania a i b przesłać na maila sojka.ptica[at]gmail.com

pytanie c odpowiedzieć w komentarzu pod tym postem.



6.W komentarzu na tej stronie napisać co i gdzie się zrobiło,  podać miasto, w którym się mieszka (jeśli jest egzotyczne to i kraj) i nie podpisywać się jako Anonim!

7. Aha no i nie możesz być z Serbii :) Извинјавам се али конкурс је само за страна лица.

8. W
losowaniu wezmą udział poprawne odpowiedzi. A znajdziecie je w wiki, na blogu (jest i wyszukiwarka) + wasze głowy.

9. Konkurs trwa do
10 Maja 2012 do godziny 12:15, wyniki tego samego dnia w godzinach 20-21.

10. Aha nagrody wysyłam pocztą, a na podanie adresu wysyłki czekam 2 dni, potem losuję następną osobę.
Jeśli ktoś zdecyduje się na odbiór osobisty nagrody w Nowym Sadzie litr Rakii gratis :)

Powodzenia /Срећно!

Komentarze:

10 komentarze:

  1. POdzieliłam się na fb, polubiłam posta z kotem, obserwuje bloga - tylko pytanie - gdzie przesłać odpowiedzi na pytania? Bo chyba nie zostawić ich w komentarzu - Kasia też z Warszawy

  2. To odpowiedzi na pierwsze dwa pytania można wysyłać na maila sojka.ptica[at]gmail.com a na trzecie tutaj! O!

  3. chcę zdjęć na których jest Swędzioł! podzieliłam się na fb, polubiłam posta z konkursem, mam bloga w czytniku. Kate z Warszawy.

  4. To i mail wygrany teraz sama za siebie trzymam kciuki bo mi sie nagrody strasznie podobają :P

  5. Drogie Panie jesteście w czołówce :) Gratuluję :)

  6. Ja bym chętnie więcej przepisów widziała - np. oryginalny na cevapcici itp. :)

  7. nie dodałam miasta Warszawa/Piątnica (zależy kiedy) :)
    Odpowiedzi właśnie poleciały, a bloga lubiłam i lubię i mam na bloglovin :)

    1. Odpowiedzi prawidłowe :) Teraz wystarczy wyglądać 10 maja :)

  8. Polubione, dodane, na blogu wklejony link do konkursu (a nóż widelec ktoś zobaczy)

    Powiem bez bicia, że właśnie znalazłam bloga, stwierdziłam, że fajny i zostanę (i z tego powodu, że jestem świeżym gościem, nie wiem, czego mi tu brakuje)

    Kasia z Brukseli

  9. uff a można jak za dawnych studenckich lat dwie godziny po czasie? :)

    polubione, udostępnione na g+ i fb
    a tu jak zawsze najchętniej zaglądam po ciekawostki tradycjowo-kulinarne (trunki, desery,potrawy przyrządzane z bałkańskiego dziada-pradziada gdzieś w zapomnianych wioskach..) ale zawsze chętnie przeczytam wszystko :)

4 komentarze:

  1. a ja sobie przeczytalam, ze nie mozesz byc w Serbii. a nie z Serbii i nie wzielam udzialu haha. Ale widze, ze kolezanka sie ostro wziela za blogowanie. Zarazliwe co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gapa :) Blogowanie wciąga strasznie, mam chęć na kilka postów, ale czasu brak... ale za to w przyszłym tygodniu zasypię blog zaległymi wpisami :) To będzie prawie jak spam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oby udało się następnym razem :) (oby był następny konkurs :P)

    OdpowiedzUsuń
  4. To był takie pierwszy nieśmiały konkurs :) Za jakiś czas (może 1 urodziny bloga...) pewnie będzie kolejny :) Więcej szczęścia innym razem :)

    OdpowiedzUsuń

Powiazane teksty... Plugin for WordPress, Blogger...