Teksty bez polotu, z kiepską polszczyzną, okraszone zdjęciami autorskimi.

Zapraszam na nowy

Zapraszam na nowy adres bloga: sojka.ptica.rs

Преведи Przetłumacz

wtorek, 22 maja 2012

Gdzie: Kej skojevaca, Petrovaradin, Serbia
Wczoraj tak straszyło i straszyło, chmurzyło się i nic. Wieczorem siedziałam na balkonie, piłam herbatę, rozmawiałam z sąsiadem, owszem wiało ale to był bardzo ciepły wiatr. Mimo, iż wyginał drzewa we wszystkie strony. Na wszelki wypadek poprzesuwałam kwiatki, zabrałam obrus, a pranie wywiesiłam w domu. I stało się, za oknem mamy ulewę, sceny jak z pory monsunowej w Indiach* (nie, nie byłam, ale po zdjęciach i opisach, mniemam...).  

Dlatego też wracam do słonecznego dnia. Dwa zdjęcia ze spaceru. Wysokie nadbrzeże po petrowaradinskiej stronie Dunaju, nie od dziś jest miejscem "przeznaczonym" do wypisywania haseł światopoglądowych lub miłosnych :) Co tam napiszesz... siłą rzeczy cały Nowy Sad przeczyta!

My się wpasowaliśmy w literkę Љ
*Ostatnio zamarzył się nam Nepal, Indie, Bangladesz i Bhutan... Może kiedyś?

Update 16:20: I po deszczu, ponad 20 stopni, ciepło - prawdziwa tropikalna pogoda ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiazane teksty... Plugin for WordPress, Blogger...