Teksty bez polotu, z kiepską polszczyzną, okraszone zdjęciami autorskimi.

Zapraszam na nowy

Zapraszam na nowy adres bloga: sojka.ptica.rs

Преведи Przetłumacz

niedziela, 4 listopada 2012

Czarno-biały świat. Belgrad.

Gdzie: Belgrad, Serbia
Jednym z pierwszych filmów, jaki wywołaliśmy w domu był mój film z Belgradu. 
Chcieliśmy wtedy wywołać kilka filmów za jednym zamachem. 
Pech chciał, że źle odmierzyliśmy ilość wywoływacza. 
W rezultacie mój film był tylko częściowo zanurzony w cieczy, a efekt jest był następujący.



Aparat Diana

6 komentarzy:

  1. Mi się te zdjęcia podobają :), bo mimo źle odmierzonej ilości wywołacza, efekt jest fajny, taka trochę rozmawana magia :). A i tak można spokojnie poznać budynki na tych zdjęciach. A mogę zapytać jakim aparatem robiłaś te zdjęcia? Ja swojego czasu uwielbiałam robić zdjęcia prawie 20-letnim Zenitem i wychodziły super, tylko nigdy nie nauczyłam się ich sama wywoływać, czego zawsze żałowałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt zdjęcia wyszły ciekawie, jednak ja byłam trochę rozczarowana, bo bardzo chcialam zrobić z tego filmu odbitki na papierze :)
      Zdjęcia robiłam śmiesznym starym aparatem Diana, na tym zdjęciu z lewej strony
      Lubię ten aparat, bo jest prosty, jak zabawka, a daje możliwość robienia zdjęć na filmie średnioformatowym, który uwielbiam!

      Usuń
  2. oo też robiłam Zenitem i też nigdy nie wywoływałam, a szkoda
    zgadzam się z przedmówczynią, zdjęcia nabrały magicznego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę jak z zaświatów, dlatego są bardzo artystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarno-biały film można dość łatwo wywołać samemu w domu, z kolorowym filmem są już większe problemy.
    Cieszę się, że zdjęcia się podobają,mimo niezamierzonego efektu. Podobają mi się te określenia, z zaświatów, artystyczne, magiczny charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo to tak jest czasami, a wręcz nawet częściej... :). Każdy z nas w konkretnej sytuacji, konkretnej historii, w konkretnym zdjęciu itd. zobaczy co innego :). Każdy na swój sposób postrzegania i to jest piękne.
    A przez to, że nie są idealne, mają swój oryginalny urok, inaczej przez każdego postrzegany i opisany :).
    Więc poproszę o więcej takich zdjęć :). I niech ten wywoływacz nie zawsze będzie tak idealnie odmierzony, bo później są fajne efekty :).

    OdpowiedzUsuń

Powiazane teksty... Plugin for WordPress, Blogger...