Teksty bez polotu, z kiepską polszczyzną, okraszone zdjęciami autorskimi.

Zapraszam na nowy

Zapraszam na nowy adres bloga: sojka.ptica.rs

Преведи Przetłumacz

niedziela, 9 grudnia 2012

Zimowy Najlon

Gdzie: Serbia
Zasypało nas. Zgodnie z ostatnimi zapowiedziami. Zasypany Belgrad, Nowy Sad, ale i cała Serbia. Zajrzałam do zeszłorocznych zdjęć i co się okazuje. W zeszłym roku śnieg spadł i nas zasypał dopiero w lutym! Listopad był chłodny, a nie jak w tym roku nawet 18 stopni +, a grudzień zimny ale suchy.
A oto zdjęcia zrobione dokładnie rok temu na bazarze Најлон w Nowym Sadzie, na nogach mam fioletowe trampki, które dziś schowałam do szafy, a na sobie cienki płaszczyk. Dziś wyciągnęłam szalik, rękawiczki i zimowe okrycia wierzchnie brrr. 

5 komentarzy:

  1. No zasypalo i to niezle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli doczekałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doczekałam i to jak :) W niedzielą spadło ok. 20 cm śniegu, wczoraj i dziś cały dzień padało. Zasypani dokumentnie, w końcu to grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam ciepło, na pewno się przyda w te mrozy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyda, przyda się :) Dzięki za pozdrowienia i odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Powiazane teksty... Plugin for WordPress, Blogger...