Teksty bez polotu, z kiepską polszczyzną, okraszone zdjęciami autorskimi.

Zapraszam na nowy

Zapraszam na nowy adres bloga: sojka.ptica.rs

Преведи Przetłumacz

sobota, 29 grudnia 2012

Ernesto i Josip

Gdzie: Koceljevo, Serbia

Za każdym razem gdy spoglądam w To okno w mojej głowie rozbrzmiewa jedna z dwóch pieśni. Potem cały dzień, albo i dwa, nie mogę się od nich uwolnić.
Rozczula mnie widok Komendanta Ernesto Che Guevary (mam do Che sentyment, swego czasu chodziłam do podstawówki jego imienia), flagi Jugosławii oraz portret Josipa Broza Tito, ten ostatni jak już kiedyś wspomniałam nie umiera nigdy

Za tymi portretami kryje się lokalny Związek Komunistów. Strasznie żałuję, że nie mam zdjęcia ich poprzedniej siedziby w tej mieścinie. Piękny czerwony lokal, manifest komunistyczny w widocznym miejscu, flagi wszelakie, popiersia druga Tito, ulotki dla zainteresowanych...

Ten  muzyczny miks pasuje idealnie do zdjęcia


Utwory: Joan Baez - Comandante Che Guevara
             Trubači chyba Miće Petrovića- Sa Ovcara i Kablara, Druže Tito, Bela lica.


2 komentarze:

  1. I masz 3 wazny punkt - Agrobanka - czarna plama w gospodarce Serbii (ostatnio :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, była Agrobanka, Nova Agrobanka, a teraz to chyba część Poštanske štedionice :) Należy też zwrocić na adres strony .co.yu

    Witaj z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń

Powiazane teksty... Plugin for WordPress, Blogger...