Teksty bez polotu, z kiepską polszczyzną, okraszone zdjęciami autorskimi.

Zapraszam na nowy

Zapraszam na nowy adres bloga: sojka.ptica.rs

Преведи Przetłumacz

czwartek, 30 sierpnia 2012

Dwie ręce

To już ponad rok jak ktoś przywłaszczył sobie mój rowerek. Ciekawe kto też teraz na nim jeździ, a może rozebrali go na części? W Nowym Sadzie jazda na rowerze staje się coraz bardziej popularna. Ja póki co wybieram wypożyczony rower miejski lub starą dobrą jazdę na ramie z A.


Ps: 5 września w Nowym Sadzie odbędzie się publiczna debata właśnie na temat, niemalże masowej, kradzieży rowerów. Mieszkańcy, policja, władze miasta itd. będą dyskutować co z tym fantem zrobić.

4 komentarze:

  1. Oho... znam ten ból... też mi zakosili rower ledwie miesiąc po przeprowadzce. Ale jako że mieszkam w NL rower to rzecz obowiązkowa i szybko kupiliśmy "nowy" używany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tam to rower jest pewnie obowiązkowy :)

    Ja poluję na taki właśnie "nowy" używany, ale w rowerze trzeba się zakochać!

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja mam nadzieje, ze swojego Aleksandara dobrze karmisz zeby mial wystarczajaco duzo sily pedalowac z wami pod gorke. Ej jaka gorke przeciez Vojvodina plaska jak stol (poza niektorymi wyjatkami oczywiscie).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, tutaj to jest równo, że chyba bardziej być nie może :) Daje chłopak radę, nie ma wyboru ;)

    OdpowiedzUsuń

Powiazane teksty... Plugin for WordPress, Blogger...