Teksty bez polotu, z kiepską polszczyzną, okraszone zdjęciami autorskimi.

Zapraszam na nowy

Zapraszam na nowy adres bloga: sojka.ptica.rs

Преведи Przetłumacz

poniedziałek, 11 marca 2013

Најлон пијаца

Gdzie: Vidovdansko Settlement, Nowy Sad, Serbia
Ten bazar nigdy mi się nie znudzi. Zawsze wypatrzę coś ciekawego, a nie każdy jest taki. Ostatnio siłą rzeczy znalazłam się na bazarze w mieście Šabac i niestety to nie to.
W czasie naszego zeszłotygodniowego wypadu do Nowego Sadu nie mogliśmy odmówić sobie porannej wizyty na Najlonie. Było jeszcze zimno, ale ludzi jak zwykle tłumy.

Zaintrygował mnie wysyp książek o marszałku Ticie...
Najlonowy komentarz do sportów zimowych?
Mówi się, że pół Nowego Sadu kupuje ubrania na tym bazarze. Faktycznie stoisk z ubraniami jest masa, dowożone z Austrii lub Niemiec, często nowe - są nie lada gratką. Ja niestety nigdy nie umiałam grzebać w ciuchach, po prostu strasznie mi się nie chce.
A tego regulaminu to chyba mało kto przestrzega... No chyba z wyjątkiem punktu 5. Na Najlonie nie sprzedaje się zwierząt hodowlanych (poza kurami). Co najwyżej szczeniaki, kotki, króliki i rybki.

7 komentarzy:

  1. oj, jest na czym oko zawiesić, ja bym pewnie wzdychała do mebelków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha uwielbiam takie klimaty :) szkoda, ze moj maz nie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też ale tylko jak jest ładna pogoda.

      Usuń
  3. I to jest świat pełen niepradopodobieństw! Niesamowite! Przepraszam, czy ten pan na drugim zdjęciu od góry to może pan Breżniew?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym zdjęciu to właśnie mój "ulubiony" pan Tito :)

      Usuń
    2. Patrz, a ja byłam pewna, że ten z orderami to Breżniew... Głodnemu chleb na myśli, czy co... ;-)

      Usuń
    3. W sumie to nawet podobni. Te medal mogły zmylić... A i nie daleko Ticie do Breżniewa.

      Usuń

Powiazane teksty... Plugin for WordPress, Blogger...